Норми та методи випробування рухомого складу на електромагнітну сумісність з системами сигналізації та зв’язку
DOI:
https://doi.org/10.15802/ecsrt2016/105497Ключові слова:
електромагнітна сумісність, електрорухомий склад, системи сигналізації та зв’язку, рейкові колаАнотація
Представлено огляд норм і методів випробування нових типів рухомого складу на електромагнітну сумісність з системами сигналізації та зв’язку у відповідності до міжнародних нормативів і з урахуванням специфіки українських систем управління рухом поїздів. Як приклад застосування приведеної методики розглянуто результати вимірювання електромагнітних завад від електропоїзда в рейковій лінії.
Посилання
Гаврилюк, В. И. Испытания новых типов подвижного состава на электромагнитную совместимость с устройствами сигнализации и связи / В. И. Гаврилюк, В. И. Щека, В. В. Мелешко // Наука та прогрес трансп. – 2016. – № 5 (59). – С. 7–15.
Bellan, D. Monitoring of Electromagnetic Environment Along High-Speed Railway Lines Based on Compressive Sensing / D. Bellan, S. A. Pignari // Progress In Electromagnetics Research C. – 2015. – Vol. 58. – P. 183–191.
Гаврилюк, В. І., Щека, В.І. Розробка математичної моделі для дослідження електромагнітних завад від тягових перетворювачів з асинхронним двигуном / В. І. Гаврилюк, В. І. Щека // Вісн. Дніпропетр. нац. ун ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2010. – Вип. 31. С. 221–225.
Завгородний, А. В. Моделирование электромагнитных процессов в системе тягового электроснабжения / А. В. Завгородний, В. И. Гаврилюк // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – 2005. – Вип. 6. – С. 11–15.
Гаврилюк, В. І., Завгородній О. В. Ймовірнісна модель впливу тягового струму на рейкові кола / В. І. Гаврилюк, О. В. Завгородній // Iнформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. 2010.– № 4.– С. 73–76.
Gavrilyuk, V. The modelling of electromagnetic influence of traction electrosupply system on railway circuits / V. Gavrilyuk, A. Zavgorodnij // Transport Systems Telematics. Politechnika Slansha. Zeszyty Naukowe. Gliwice (Poland). 2004. – NR – 1657. – P. 18–19.
Pignari, S. A. Measurement of rolling-stock radiated emissions according to standard EN 50121 / S. A. Pignari, D. Bellan, G. Spadacini // 17th Intern. Zurich Symposium on Electromagnetic Compatibility. – Singapore. – 2006. – P. 250–255.
Fedeli, E. Fast and accurate measurement of radiated emissions of moving trains according to IEC 62236 / E. Fedeli, S. A. Pignari, G. Spadacini // Proc. 9th World Congress on Railway Research (WCRR 2011). – Lille, France. – 2011. – P. 1–8.
Holmstrom, F. R. Rail transit EMI-EMC Electromagnetic Compatibility / F. R. Holmstrom, D. Turner, E. Fernald // Magazine IEEE. – 2012. Vol. 1. – Iss. 1. P. 79–82.
Place, C. Managing rolling stock EMC / C. Place, D. Hayes // Electromagnetic Compatibility in Railways. IET Seminar. – London. – 2009. – P. 1 8
Rhee, E. Electromagnetic Compatibility Analysis for the Railway Telecommunication Intrasubsystem / E. Rhee, K. Changjae // Intern. J. Of Software Engineering & Its Applications. – 2014. – Vol. 8, № 5. – P. 115–126.
Test Analysis and Modeling of Power Frequency Magnetic-Field Environment in Car-bodies of Electrified Trains / F. Zhu, Liu Guanghui, Ye Jiaquan, Du Hui // J. of Southwest Jiaotong University. –2015. – Vol. 50. – P. 400–404.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).