Математичне моделювання перехідних процесів в установці розмагнічування феромагнітних деталей циліндричної форми

Автор(и)

  • O. I. Bondar Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15802/ecsrt2017/136813

Ключові слова:

математичне моделювання, електромагнітні процеси, розмагнічування, чисельний розв’язок

Анотація

У статті представлено часові залежності напруженості магнітного поля при розмагнічуванні циліндричного зразку магнітного матеріалу, а також напруги на конденсаторі, які отримано шляхом математичного моделювання.

Біографія автора

O. I. Bondar, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Бондар Олег Ігорович

Кафедра "Електротехніка та електромеханіка", доцент, 
к. т. н.

Посилання

Демирчян, К. С. Моделирование магнит-ных полей [Текст]: / К. С. Демирчян. – Л.: Энергия, 1974. – 288 с.

Бондар, О. І. Фізичне моделювання електромагнітних процесів в установці імпульсного намагнічування [Текст] / О. І. Бондар // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. – 2014. – Ном. 8. – Д.: Вид-во ДНУЗТ, 2014. – С. С.38-39.

Моделирование магнитного состояния ферромагнитного стержня в продольном постоянном магнитном поле [Текст] / В.Ф. Матюк и др. // Техническая диагностика и неразрушающий контроль. – 2011. – -№ 1.–С. 20-27.

Плюгин, В. Е. Численное моделирование электромагнитного поля асинхронного двигателя с внешним массивным ротором [Текст] / В. Е. Плюгин. // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Проблеми удосконалення електричних машин і апаратів. Теорія іпрактика. – Х.: НТУ «ХПІ», 2013. – № 51 (1024). – С. 66-75.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-09

Як цитувати

Bondar, O. I. (2017). Математичне моделювання перехідних процесів в установці розмагнічування феромагнітних деталей циліндричної форми. Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті, (13). https://doi.org/10.15802/ecsrt2017/136813

Номер

Розділ

ЕЛЕКТРОМАГНІТНА СУМІСНІСТЬ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ