Дефектування технічного, технологічного та організаційного забезпечення контрольного пункту АЛСН моторвагонного депо

Автор(и)

  • A. B. Bojnik Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • A. Kameniev Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • S. O. Zmij Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • O. V. Shcheblykina Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • V. Gajewsky Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15802/ecsrt2017/136835

Ключові слова:

процес, моторвагонне депо, обслуговування, обладнання, ланки, дефектування, автоматична локомотивна сигналізація, шлейф, електропоїзд, технологічна канава

Анотація

Проведене в статті дослідження присвячено дефектуванню всіх основних видів забезпе­чення контрольного пункту автоматичної локомотивної сигналізації неперервної дії одного з моторвагонних депо Південної залізниці в рамках передпроектного обстеження об’єкта.

В процесі дефектування технічного забезпечення контрольного пункту було встанов­лено, що технічні параметри та спосіб прокладання випробувальних шлейфів повздовж тех­нологічних канав моторвагонного депо не відповідають встановленим технічним нормам. У першу чергу це стосується типу прокладеного кабелю, способу його кріплення до рейки, від­сутності завадозахисних схрещень, довжині й ізоляції.

Дефектування технологічного забезпечення показало, що діюча технологія технічного обслуговування та поточного ремонту пристроїв автоматичної локомотивної сигналізації мо­торвагонного рухомого складу депо для повноцінної своєї реалізації вимагає надмірних ча­сових ресурсів, що пов’язано із способом прокладання випробувальних шлейфів поздовж те­хнологічних канав. При цьому середній простій основних виробничих ланок депо через за­безпечення функціонування контрольного пункту перевищує дві години, що призводить до нехтування окремими етапами перевірки дії автоматичної локомотивної сигналізації, що, в результаті, погіршує якість виконаного її технічного обслуговування або поточного ремонту.

Дефектування організаційного забезпечення, пов’язаного, перш за все, із штатним розк­ладом спеціалізованого цеху автоматичної локомотивної сигналізації, показало недоско­налість комплектування необхідного штату для виконання робіт із технічного обслугову­вання та ремонту відповідних пристроїв. Лише формування кадрового резерву здатне част­ково вирішити порушену проблему.

У результаті дослідження встановлена необхідність корегування всіх видів забезпе­чення контрольного пункту з метою підвищення якості технічного обслуговування і ремонту пристроїв автоматичної локомотивної сигналізації і, як наслідок, - підвищення як експлуата­ційної надійності та безпечності функціонування. На виконання даних корегувань мають бути спрямовані подальші дослідження в предметній галузі.

Біографії авторів

A. B. Bojnik, Український державний університет залізничного транспорту

Бойнік Анатолій Борисович

Зав. кафедрою «Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів» (АТ),

д.т.н., профессор

A. Kameniev, Український державний університет залізничного транспорту

Каменєв Олександр Юрійович

Кафедра «Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів» (АТ)
кандидат технічних наук, доцент

S. O. Zmij, Український державний університет залізничного транспорту

O. V. Shcheblykina, Український державний університет залізничного транспорту

О. В. Щебликіна, аспірант

V. Gajewsky, Український державний університет залізничного транспорту

В. В. Гаєвський, здобувач

Посилання

Системы интервального регулирования движения поездов на перегонах [Текст] / А. Б. Бойник, С. В. Кошевой, С. В. Панченко, В. А. Сотник. – Харьков: УкрГАЖТ, 2005. – 256 с.

Сотнік, В.О. Удосконалення методів та засобів дешифрування інформаційних сигналів систем автоматичної локомотивної сигналізації [Текст]: дис. канд. техн. наук: 05.22.20 «Експлуатація та ремонт засобів транспорту» / В. О. Сотнік; Українська державна академія залізничного транспорту. – Харків: УкрДАЗТ, 2015. – 186 с. – Біб-ліогр.: С. 157 – 172.

Леонов, А.А. Техническое обслуживание автоматической локомотивной сигнализации [Текст] / А. А. Леонов. – 5-е изд., перераб. и доп. – М.: Транспорт, 1982. – 255 с.

Автоматическая локомотивная сигнали-зация и авторегулировка [Текст] // Брыле-ев А. М., Поупе О., Дмитриев В.С. [и др.]. – М.: Транспорт, 1981. – 319 с.

Emery, D. Enhanced ETCS L2/L3 control system [Text] / D. Emery // Advanced train control systems. – Southampton: WIT Press, 2010. – P. 113-122.

ПАТ «Укрзалізниця». Загальна інфор-мація. Департамент приміських пасажирських перевезень [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.uz.gov.ua/about/ general_information/main_departments/department_of_suburban_passenger_transportation/ – Загол. з екрана. – (Дата звернення: 12.03.2017).

Журнал обліку збоїв кодів АЛСН моторвагонного депо РПЧ-1 на основі розшифровки швидкостемірних стрічок // ВП «Моторвагонне депо «Харків» РПЧ-1 регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». Цех експлуатації. – Розпочато 01.10.2016 р. – Пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою 100 с.

Технические требования на оборудование контрольных пунктов АЛСН испытательными шлейфами ТИ-196. / Утверждёны 18.06.1974 г. Главным управлением локомотивного хозяйства и Главным управлением сигнализации и связи МПС СССР. – М.: МПС, 1994. – 8 с.

Інструкція з технічного обслуговування локомотивних пристроїв автоматичної локомотивної сигналізації безперервного типу (АЛС) і пристроїв контролю пильності машиніста на залізницях України. ЦТ ЦШ 0072. [Текст] // Затв. Держ. адміністр. залізничного транспорту України №279 Ц від 01.12.2003 р. – К., 2004. – 92 с.

Инструкция о порядке пользования автоматической локомотивной сигнализацией беспрерывного типа (АЛС) и устройствами контроля бдидтельности машиниста на железных дорогах Украины ЦТ ЦШЭОТ 0027 [Текст] // Утв. приказом Министерства транспорта Украины от 27.01.2000 г. № 32 – К., 2000. – 30 с.

Испытательный шлейф КП АЛСН ИШ 74. Технический паспорт [Текст] / Группа технической документации ШЧ-5 ЮЖД. – 4 с.

Журнал обліку пристроїв СЦБ ШУ-2 // ВП «Основ’янська дистанції сигналізації та зв'язку» ШЧ-5регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». Цех № 38 АЛСН-ПРЗ. – Розпочато 14.09.2016 р. – Пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою 100 с.

Протоколи сумісних засідань фахівців та керівництва ШЧ-5 та РПЧ-1 Південної залізниці №№ 1 – 12 за 2016 р. / Х.: ШЧ-5, РПЧ 1, 2016 р. – 32 с.

Рапорт старшого електромеханіка СЦБ цеху № 38 АЛСН-ПРЗ ШЧ-5 від 02.09.2010 р. Зареєстровано канцелярією ШЧ 5 03.09.2010 р. – 2 с.

Журнал обліку заміни приладів АЛСН // ВП «Основ’янська дистанції сигналізації та зв'язку» ШЧ-5регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». Цех № 38 АЛСН ПРЗ. – Розпочато 02.03.2015 р. – Пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою 100 с.

Журнал обліку заміни приладів ПРЗ // ВП «Основ’янська дистанції сигналізації та зв’язку» ШЧ-5регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». Цех № 38 АЛСН-ПРЗ. – Розпочато 01.04.2014 р. – Пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою 100 с.

Типові норми часу на технічне обслуговування пристроїв СЦБ [Текст] // Затв. Держ. адміністр. залізничного транспорту України № 162 ЦЗ від 02.11.2010 р. – К., 2011. – 151 с.

Правила безпечної експлуатації пристроїв автоматики, телемеханіки та зв'язку на залізницях України. ЦШ-0030. [Текст] // Затв. Держ. адміністр. залізничного транспорту України №288-Ц від 17.11.2003 р. – К., 2004. – 155 с.

Эксплуатационные основы железнодорожной автоматики и телемеханики [Текст]: учебник / Вл. В. Сапожников, И. М. Кокурин, В. А. Коновалов [и др.]; под общ. ред. Вл. В. Сапожникова. – М.: Маршрут, 2006. – 248 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-09

Як цитувати

Bojnik, A. B., Kameniev, A., Zmij, S. O., Shcheblykina, O. V., & Gajewsky, V. (2017). Дефектування технічного, технологічного та організаційного забезпечення контрольного пункту АЛСН моторвагонного депо. Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті, (13). https://doi.org/10.15802/ecsrt2017/136835

Номер

Розділ

БЕЗПЕКА НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ