Дефектування технічного, технологічного та організаційного забезпечення контрольного пункту АЛСН моторвагонного депо
DOI:
https://doi.org/10.15802/ecsrt2017/136835Ключові слова:
процес, моторвагонне депо, обслуговування, обладнання, ланки, дефектування, автоматична локомотивна сигналізація, шлейф, електропоїзд, технологічна канаваАнотація
Проведене в статті дослідження присвячено дефектуванню всіх основних видів забезпечення контрольного пункту автоматичної локомотивної сигналізації неперервної дії одного з моторвагонних депо Південної залізниці в рамках передпроектного обстеження об’єкта.
В процесі дефектування технічного забезпечення контрольного пункту було встановлено, що технічні параметри та спосіб прокладання випробувальних шлейфів повздовж технологічних канав моторвагонного депо не відповідають встановленим технічним нормам. У першу чергу це стосується типу прокладеного кабелю, способу його кріплення до рейки, відсутності завадозахисних схрещень, довжині й ізоляції.
Дефектування технологічного забезпечення показало, що діюча технологія технічного обслуговування та поточного ремонту пристроїв автоматичної локомотивної сигналізації моторвагонного рухомого складу депо для повноцінної своєї реалізації вимагає надмірних часових ресурсів, що пов’язано із способом прокладання випробувальних шлейфів поздовж технологічних канав. При цьому середній простій основних виробничих ланок депо через забезпечення функціонування контрольного пункту перевищує дві години, що призводить до нехтування окремими етапами перевірки дії автоматичної локомотивної сигналізації, що, в результаті, погіршує якість виконаного її технічного обслуговування або поточного ремонту.
Дефектування організаційного забезпечення, пов’язаного, перш за все, із штатним розкладом спеціалізованого цеху автоматичної локомотивної сигналізації, показало недосконалість комплектування необхідного штату для виконання робіт із технічного обслуговування та ремонту відповідних пристроїв. Лише формування кадрового резерву здатне частково вирішити порушену проблему.
У результаті дослідження встановлена необхідність корегування всіх видів забезпечення контрольного пункту з метою підвищення якості технічного обслуговування і ремонту пристроїв автоматичної локомотивної сигналізації і, як наслідок, - підвищення як експлуатаційної надійності та безпечності функціонування. На виконання даних корегувань мають бути спрямовані подальші дослідження в предметній галузі.
Посилання
Системы интервального регулирования движения поездов на перегонах [Текст] / А. Б. Бойник, С. В. Кошевой, С. В. Панченко, В. А. Сотник. – Харьков: УкрГАЖТ, 2005. – 256 с.
Сотнік, В.О. Удосконалення методів та засобів дешифрування інформаційних сигналів систем автоматичної локомотивної сигналізації [Текст]: дис. канд. техн. наук: 05.22.20 «Експлуатація та ремонт засобів транспорту» / В. О. Сотнік; Українська державна академія залізничного транспорту. – Харків: УкрДАЗТ, 2015. – 186 с. – Біб-ліогр.: С. 157 – 172.
Леонов, А.А. Техническое обслуживание автоматической локомотивной сигнализации [Текст] / А. А. Леонов. – 5-е изд., перераб. и доп. – М.: Транспорт, 1982. – 255 с.
Автоматическая локомотивная сигнали-зация и авторегулировка [Текст] // Брыле-ев А. М., Поупе О., Дмитриев В.С. [и др.]. – М.: Транспорт, 1981. – 319 с.
Emery, D. Enhanced ETCS L2/L3 control system [Text] / D. Emery // Advanced train control systems. – Southampton: WIT Press, 2010. – P. 113-122.
ПАТ «Укрзалізниця». Загальна інфор-мація. Департамент приміських пасажирських перевезень [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.uz.gov.ua/about/ general_information/main_departments/department_of_suburban_passenger_transportation/ – Загол. з екрана. – (Дата звернення: 12.03.2017).
Журнал обліку збоїв кодів АЛСН моторвагонного депо РПЧ-1 на основі розшифровки швидкостемірних стрічок // ВП «Моторвагонне депо «Харків» РПЧ-1 регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». Цех експлуатації. – Розпочато 01.10.2016 р. – Пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою 100 с.
Технические требования на оборудование контрольных пунктов АЛСН испытательными шлейфами ТИ-196. / Утверждёны 18.06.1974 г. Главным управлением локомотивного хозяйства и Главным управлением сигнализации и связи МПС СССР. – М.: МПС, 1994. – 8 с.
Інструкція з технічного обслуговування локомотивних пристроїв автоматичної локомотивної сигналізації безперервного типу (АЛС) і пристроїв контролю пильності машиніста на залізницях України. ЦТ ЦШ 0072. [Текст] // Затв. Держ. адміністр. залізничного транспорту України №279 Ц від 01.12.2003 р. – К., 2004. – 92 с.
Инструкция о порядке пользования автоматической локомотивной сигнализацией беспрерывного типа (АЛС) и устройствами контроля бдидтельности машиниста на железных дорогах Украины ЦТ ЦШЭОТ 0027 [Текст] // Утв. приказом Министерства транспорта Украины от 27.01.2000 г. № 32 – К., 2000. – 30 с.
Испытательный шлейф КП АЛСН ИШ 74. Технический паспорт [Текст] / Группа технической документации ШЧ-5 ЮЖД. – 4 с.
Журнал обліку пристроїв СЦБ ШУ-2 // ВП «Основ’янська дистанції сигналізації та зв'язку» ШЧ-5регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». Цех № 38 АЛСН-ПРЗ. – Розпочато 14.09.2016 р. – Пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою 100 с.
Протоколи сумісних засідань фахівців та керівництва ШЧ-5 та РПЧ-1 Південної залізниці №№ 1 – 12 за 2016 р. / Х.: ШЧ-5, РПЧ 1, 2016 р. – 32 с.
Рапорт старшого електромеханіка СЦБ цеху № 38 АЛСН-ПРЗ ШЧ-5 від 02.09.2010 р. Зареєстровано канцелярією ШЧ 5 03.09.2010 р. – 2 с.
Журнал обліку заміни приладів АЛСН // ВП «Основ’янська дистанції сигналізації та зв'язку» ШЧ-5регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». Цех № 38 АЛСН ПРЗ. – Розпочато 02.03.2015 р. – Пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою 100 с.
Журнал обліку заміни приладів ПРЗ // ВП «Основ’янська дистанції сигналізації та зв’язку» ШЧ-5регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця». Цех № 38 АЛСН-ПРЗ. – Розпочато 01.04.2014 р. – Пронумеровано, прошнуровано та скріплено печаткою 100 с.
Типові норми часу на технічне обслуговування пристроїв СЦБ [Текст] // Затв. Держ. адміністр. залізничного транспорту України № 162 ЦЗ від 02.11.2010 р. – К., 2011. – 151 с.
Правила безпечної експлуатації пристроїв автоматики, телемеханіки та зв'язку на залізницях України. ЦШ-0030. [Текст] // Затв. Держ. адміністр. залізничного транспорту України №288-Ц від 17.11.2003 р. – К., 2004. – 155 с.
Эксплуатационные основы железнодорожной автоматики и телемеханики [Текст]: учебник / Вл. В. Сапожников, И. М. Кокурин, В. А. Коновалов [и др.]; под общ. ред. Вл. В. Сапожникова. – М.: Маршрут, 2006. – 248 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).