Результати експериментальних досліджень процесу зміни технічного стану вантажних вагонів в експлуатації
DOI:
https://doi.org/10.15802/ecsrt2018/172013Ключові слова:
вантажний вагон, надійність, відмова, людський факторАнотація
У роботі представлені результати експериментальних досліджень при переході до системи технічного обслуговування і ремонту за технічним станом із застосуванням візуально-оптичного контролю граничних станів вузлів вантажних вагонів.
Експлуатаційні дослідження за діючою системою технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів підтвердили вплив людського фактора під час виконання технічного обслуговування піввагонів. Показано, що обсяг проведеного технічного обслуговування впливає на подальшу експлуатацію піввагонів (пробіг без відмов). У залежності від впливу людського фактора, кількість відмов та імовірність безвідмовної роботи при відновленні працездатного стану вантажних вагонів різниться в межах 0…38,6 %.
При застосуванні візуально-оптичного контролю граничних станів вузлів піввагонів відбувається зниження впливу людського фактора на технічний стан при проведенні технічного обслуговування та ремонту. Крім того, знижується трудомісткість робіт при проведенні такого обслуговування піввагонів. Під час проведення технічного обслуговування оглядачем чи слюсарем по ремонту вантажних вагонів при застосуванні візуально-оптичного контролю граничних станів вузлів знижується вплив людського фактора, навіть, за песимістичним прогнозом.
Наведені залежності імовірності відмов піввагонів від пробігу для системи технічного обслуговування і ремонту за технічним станом із застосуванням візуально-оптичного контролю граничних станів вузлів показали, що ця імовірність знижується до 35 % за песимістичним прогнозом, та до 49 % за середньозваженим прогнозом у порівнянні з імовірністю відмов піввагонів для діючої системи технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів.
Посилання
Кірпа, Г. М. Інтеграція залізничного транспорту України у європейську транспортну систему : монографія [Текст] / Г. М. Кірпа. – 2-е вид., перероб. і доп. - Дніпропетровськ: Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2004. – 248 с.
Особливості технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів з підвищеними показниками надійності [Текст] / В. М. Бубнов, Л. А. Мурадян, М. Б. Манкевич, В. Ю. Шапошник // Зб. наук. пр. Укр. держ. ун-ту залізн. трансп. / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т. залізн. трансп., Північно-східний наук. центр трансп. акад. Укр. – Харків, 2016. – Вип. 160. – С. 11-17.
Михайлов, Е. В. Возможности улучшения ресурсосбережения на рельсовом транспорте : монография [Текст] / Е. В. Михайлов, А. Г. Рейдемейстер, С. А. Семенов. – Саарбрюккен, Германия : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2017. – 105 с
Вагонное хозяйство: Учебник для вузов [Текст] / Под ред. П. А. Устича. – М. : Маршрут, 2003. - 560 с.
Болотин, М. М. Отказы и срок службы грузового вагона [Текст] / М. М. Болотин, В. Г. Воротников // Мир трансп. – 2012. – № 2. – С. 152-161
On the concept of selection of steels for high-strength railroad wheels [Text] / O. P. Ostash, V. H. Anofriev, I. M. Andreiko, L. A. Muradyan, V. V. Kulyk // Materials Science. – 2013. – 48, № 6. – Pр. 697–703.
Мямлін, С. В. Проблема визначення терміну «надійність». Методологія побудови та вивчення надійності вантажних вагонів [Текст] / С. В. Мямлін, Л. А. Мурадян, Д. М. Барановський // Наука та прогрес транспорту. – 2015. – № 6 (60). – С. 110–117. doi: 10.15802/stp2015/57034.
Мурадян, Л. А. Испытания перспективных тормозных колодок на железных дорогах Украины [Текст] / Л. А. Мурадян, В. Ю. Шапошник, Винстрот Бернд Уве, С. П. Муковоз. – Локомотив інформ. – 2015. – №7-8 (109-110). – С. 20-22.
Мямлин, В. В. Теоретические основы создания гибких поточных производств для ремонта подвижного состава : монография [Текст] / В. В. Мямлин. - Днепропетровск : ЧФ «Стандарт-Сервис», 2014. – 380 с.
Mathematical Modeling of Dynamic Loading of Cassette Bearings for Freight Cars [Text] / S. Myamlin, O. Lunys, L. Neduzha, O. Kyryl’chuk // Proc. of 21st Intern. Sci. Conf. Transport Means. – Kaunas, 2017. – Р. 973–976.
Мурадян, Л. А. Опытные маршруты ДИИТ: «Опытная эксплуатация – научное обоснование – массовое внедрение» [Текст] / Л. А. Мурадян, А. А. Мищенко, В. Ю. Шапошник // Вагонный парк. – 2016. – № 5/6. - С. 57-59.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).