Діагностування стрілочних переводів в сучасних мікропроцесорних системах централізації
DOI:
https://doi.org/10.15802/ecsrt2018/172670Ключові слова:
мікропроцесорна централізація, діагностування, стрілочні двигуни, крива переводу стрілки, спектральна характеристика, вимірювання напругиАнотація
Мета. Удосконалення використання технічних ресурсів систем МПЦ для діагностування стану стрілочних переводів в процесі їх експлуатації. Методика. Для діагностування та контролю стану стрілочних переводів пропонується використовувати криву споживання струму яка зберігається в МПЦ і визначати автоматично стан стрілки за допомогою спектрального аналізу та по часовій залежності струму. При доповненні системи засобами для вимірювання напруги на двигуні, з’являється можливість проведення більш глибокого діагностування стану стрілки. Результати. Розроблені засоби та методи комплексної перевірки стрілочних переводів з двигунами постійного та змінного струму як для релейних, так і для мікропроцесорних систем централізації. Наукова новизна. В роботі отримана підсистема комплексної перевірки стрілки з вимірюванням напруги на двигуні що дозволяє підвищити точність результатів діагностування стрілки в порівнянні з іншими системами діагностування. Практичне значення. Розроблена підсистема крім аналізу кривої споживання струму дає можливість визначати поточні напруги на обмотці збудження, обчислювати необхідні параметри активних опорів двигуна в процесі поточної експлуатації, покращити якість обслуговування колійних пристроїв, підвищити термін експлуатації за рахунок обслуговування за станом, продовжити термін експлуатації електродвигунів стрілок і підвищити надійність функціонування систем централізації.Посилання
Басов В.І., Єлисєєв В.В., Петренко О.В., Бойнік А.Б., Чепцов М.Н., Радковський М.О. Мікропроцесорна система централізації МПЦ-У: Навчальний посібник для студентів вузів залізничного транспорту. Київ., 2014.-430с.
Маловічко, В. В. Визначення пріоритетів вибору об’єктів діагностування та контролю електричної централізації з урахуванням затримок поїздів / В. В. Маловічко, Р. В. Рибалка, Н. В. Маловічко, В. В. Мелешко // Збірник наукових праць. Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії заліз-ничного транспорту, Вип. №31. – До-нецьк, 2012. – с. 57-61.
Маловічко, В. В. Автоматизований конт-роль основних параметрів стрілочного електропривода / В. В. Маловічко, В. І. Гаврилюк // Вісник Дііту, 2007, вип. 17. с. 5-7.
Маловічко, В. В. Автоматизований конт-роль технічного стану стрілочних електродвигунів постійного струму по кривим споживання струму / В. В. Маловічко, В. І. Гаврилюк // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – Вип. 5, 6. – Харків: Вид-во Української державної академії залізничного транспорту, 2007.
Маловічко, В. В. Діагностування стану стрілочних переводів по споживанню струму електродвигунами безпосередньо в умовах поїзної роботи / В. В. Маловічко, В. І. Гаврилюк // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – Вип. 1. – Х.: Вид-во Української державної академії залізничного транспорту, 2008.
Маловічко, В. В. Підвищення ефективно-сті технічного обслуговування стрілочних переводів шляхом автоматизації контролю їх параметрів // Дисертація за спеціальністю: 05.22.20 – експлуатація та ремонт засобів транспорту – 2011. – С. 177.
Резников, Ю. М. Электроприводы железнодорожной автоматики и телемеханики. – М.: Транспорт, 1985. – 288 с.
Буряк, С. Ю. Удосконалення технології обслуговування централізованих стрілок з електроприводом змінного струму в умовах експлуатації // Дисертація за спеціальністю: 05.22.20 – експлуатація та ремонт засобів транспорту – 2015. – С. 166.
Дистанционное диагностирование состояния стрелочных переводов по временной характеристике и спектральному составу токовой кривой / С. Ю. Буряк, В. И. Гаврилюк, О. А. Гололобова, М. А. Коврыгин // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – Д.: ДНУЗТ, 2015. Вип. 2 (56). – С. 7-24.
Буряк, С. Ю. Исследование временной зависимости и спектрального состава сигнала в цепи стрелочных электродвигателей переменного тока / С. Ю. Буряк, В. И. Гаврилюк, О. А. Гололобова // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – Д.: ДНУЗТ, 2014. Вип. 6 (54). – С. 7-22.
Исследование диагностических признаков стрелочных электроприводов переменного тока / С. Ю. Буряк, В. И. Гаврилюк, О. А. Гололобова, А. М. Безнарытный // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – Д.: ДНУЗТ, 2014. Вип. 4 (52). – С. 7-22.
Інструкція з технічного обслуговування пристроїв сигналізації, централізації та блокуваннях: ЦШ 0060. – К.: Укрзалізниця, 2009. – 111 с.
Сороко, В. И. Аппаратура железнодорожной автоматики и телемеханики: Справочник: в 4 кн. Кн. 1 – 4-е изд [Текст] / В. И. Сороко , Ж. В. Фотькина // М.: ООО «НПФ «Планета», 2013 – 1060 с.
Сафарбаков, А. М. Основы технической диагностики деталей и оборудования: учебное пособие [Текст] / А. М. Сафарбаков, А. В. Лукьянов, С. В. Пахомов // Иркутск: ИрГУПС, 2007. – 128 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).