Система дистанційної діагностики рейкових кіл
DOI:
https://doi.org/10.15802/ecsrt2019/245399Ключові слова:
рейкове коло, система діагностики , автоблокуванняАнотація
Рейкові кола відрізняються складністю в обслуговуванні та вимагають значних експлуатаційних витрат, тому підвищення надійності їх роботи є актуальною задачею. Одним із способів підвищення надійності роботи рейкових кіл є розробка і впровадження технічних засобів діагностики, що дозволять автоматизувати досить складний процес контролю параметрів і аналіз режимів роботи рейкових кіл.
У статті розглянута структура системи дистанційної діагностики рейкових кіл кодового автоблокування, а також її функціональні можливості. Для діагностики рейкових кіл необхідно обчислити їхні параметри, а також проаналізувати режими роботи на відповідність необхідним критеріям. У роботі наведений алгоритм автоматизованого визначення параметрів рейкового кола. Метод обчислення параметрів заснований на заміщенні рейкового кола симетричним чотириполюсником з розподіленими параметрами, який описується за допомогою матриці передачі. Погрішність визначення параметрів рейковому кола за допомогою даної системи діагностики становить 10-15%, чого цілком достатньо для використання її в умовах експлуатації на залізничному транспорті.
Розроблена система дозволяє проводити дистанційну діагностику рейкових кіл кодового автоблокування з частотою сигнального струму 25 і 50 Гц. Впровадження даної системи на залізничному транспорті в Україні дозволить скоротити час пошуку й усунення несправностей, вчасно проводити профілактичні заходи й зменшити кількість відмов рейкових кіл, підвищити безпеку праці та поліпшити умови роботи персоналу.
Посилання
Казаков, А. А. Системы интервального регулирования движения поездов [Текст]: учебник для техникумов ж.-д. транспорта / А. А. Казаков, В. Д. Бубнов, Е. А. Казаков. – М.: Транспорт, 1986. – 399 с.
Мікропроцесорна диспетчерська централізація «КАСКАД» [Текст]: навчальний посібник / М. І. Данько, В. І. Мойсеєнко, В. З. Рахманов, В. І. Троценко, М. М. Чепцов. – Харків, 2005. – 176 с.
Техническая документация DS39632E компании Microchip Technology Incorporated [Электронный ресурс] / – Режим доступа: http://www.microchip.com.
Техническая документация DS21291E компании Microchip Technology Incorporated [Электронный ресурс] / – Режим доступа: http://www.microchip.com.
Рельсовые цепи магистральных железных дорог [Текст]: Справочник / В. С. Аркатов, Н. Ф. Котляренко, А. И. Баженов, Т. Л. Лебедева. – М.: Транспорт, 1982. – 360 с.
Аркатов, В. С. Рельсовые цепи магистральных железных дорог [Текст]: Справочник / Аркатов В. С., Баженов А. И., Котляренко Н. Ф. – М.: Транспорт, 1992. – 384 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).