Вплив електромагнітних завад на тягову мережу: математична модель тягової мережі

Автор(и)

  • Хоссейн Тагізаде Ансарі Іранськкий університет науки і технологий, Iran, Islamic Republic of
  • Тетяна Сердюк Dnipro National University of Railway Transport named after academician V. Lazaryan, Ukraine
  • І. Мисів ООО "Цифротех Казахстан", Kazakhstan

DOI:

https://doi.org/10.15802/ecsrt2019/254501

Анотація

В Україні електрифіковано майже половину залізничних ліній. У мережі залізниць є автоматичні пристрої, за допомогою яких регулюється рух поїздів та безпека на залізниці. Однак у цих автоматичних пристроях є деякі несправності, які можуть поставити під загрозу безпеку пасажирів та залізничної системи. Основними джерелами цих пошкоджень є наявність паразитних струмів, гармонік та електромагнітних перешкод. Для дослідження цих несправностей важливо мати точну модель залізничної мережі. Тож тема дослідження зараз актуальна.

Основна мета даної статті – вивчити поширення гармонік тягового струму у фідерній зоні (ділянці між підстанціями) та визначити вплив кодового струму, що протікає у залізничних лініях. Таким чином необхідно провести математичну модель тягового живлення. Також було проведено наукові роботи з визначення складу спектру тягового струму та найбільш небезпечних гармонік для роботи тягових підстанцій.

У цій статті представлена математична модель залізничної мережі, яка може бути корисною під час аналізу впливу цих несправностей на залізничну мережу. Він вважався 8-полюсним для одноколійної залізничної тяги.

Як згадувалося раніше, одним із основних кроків щодо дослідження впливу електромагнітних перешкод на автоматичні пристрої залізничної системи є створення точної моделі тягової мережі. Пропонована модель може бути використана, коли струм електровоза ділиться на два різні струми, що протікають у тягових магістралях. Крім того, була написана система диференціальних рівнянь щодо запропонованої моделі та введено рішення цієї системи. Всі струми в рейках і зворотний струм можна розрахувати за допомогою наведеного вище рішення. Отже, можна досліджувати вплив електромагнітних перешкод цей струм.

Посилання

Jia, K. Electromagnetic Noise Generated in the Electrified Railway Propulsion Sys-tem [Text] / K. Jia // Licentiate Thesis. - KTH University. – Sweden. – 2011.

Fei, Z. AC railway electrification systems — An EMC perspective [Text] / Z. Fei, T. Konefal, R. Armstrong // IEEE Electro-magnetic Compatibility Magazine. – 2019. – Vol. 8, No. 4. P. 62-69.

Serdiuk, T. About electromagnetic com-patibility of track circuits with the traction supply system of railway [Text] / T. Ser-diuk, M. Feliziani, K. Serdiuk // Proc. of the 2018 International Symposium on Electromagnetic Compatibility (EMC Eu-rope 2018), Amsterdam, The Netherlands, August 27-30, 2018, pp. 242-247.

Serdiuk, T. Propagation of Harmonics of Return Traction Current in Rail lines [Text] / T. Serdiuk, V. Havryliuk, M. Fe-liziani // International Symposium on Electromagnetic Compatibility - EMC EUROPE. – 2019. – Spain.

Serdiuk, T. Improvement of Technical Service of Track Circuits [Text] / T. Ser-diuk, V. Kuznetsov, K. Serdiuk // IEEE 6th International Conference on Energy Smart Systems (ESS). – 2019. – Ukraine.

Morant, A. Railway EMI impact on train operation and environment [Text] / A. Morant, A. Wisten, D. Galar // Interna-tional Symposium on Electromagnetic Compatibility - EMC EUROPE. – 2012. – Italy.

Serdiuk, T. About Electromagnetic Com-patibility of Rail Circuits with the Traction Supply System of Railway [Text] / / T. Serdiuk, K. Vitaliy, K. Yevheniia // IEEE 3rd International Conference on In-telligent Energy and Power Systems (IEPS). – 2018. - Ukraine.

Serdiuk, T. Mathematic Model of Traction Net for the Investigation of Propagation of Harmonics in Rail Lines [Text] / T. Serdiuk, V. Havryliuk // Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan. – 2011. – No. 2. – P. 50-55.

Havryliuk, V. Simulation of the distribu-tion of reverse traction current harmonics in rails [Text] // Electromagnetic compati-bility and safety in railway transport. – 2017. – No. 13.

Havryliuk, V. Modelling of the Return Traction Current Harmonics Distribution in Rails for AC Electric Railway System [Text] / International Symposium on Elec-tromagnetic Compatibility (EMC EUROPE). – 2018. – P. 251-254. – Neth-erlands.

Serdyuk, T. N. Measurement of electro-magnetic interference in the station rail circuits / T. N. Serduyk// Proc. of the 10th Int. Symposium on Electromagnetic Compatibility (EMC Europe 2011), York, UK, September 26-30, 2011. - IEEE Cat. No. CFP1106F-CDR. Print ISBN: 978-0-9541146-3-3. – York (United Kingdom). – 2011. - р.214-217.

Edwards, C. H. Linear Algebra and Dif-ferential Equations with Introductory Par-tial Differential Equations and Fourier Series [Text] / C. H. Edwards, D. E. Penney, R. Haberman // Prentice-Hall. – 2014.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-01

Як цитувати

Тагізаде Ансарі, Х., Сердюк, Т., & Мисів, І. (2023). Вплив електромагнітних завад на тягову мережу: математична модель тягової мережі . Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті, (18). https://doi.org/10.15802/ecsrt2019/254501

Номер

Розділ

ЕЛЕКТРОМАГНІТНА СУМІСНІСТЬ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ