Дослідження показників надійності МПЦ
DOI:
https://doi.org/10.15802/ecsrt2012/50882Ключові слова:
надійність та безпечність, резервування, безпека МПЦ, поодинокі відмови МПЦ, критерії небезпечних відмовАнотація
Однією з найскладніших проблем, які заважають широкому впровадженню мікроелектронних систем ЗАТ нового покоління, є відсутність чіткої стандартизованої нормативної бази, яка визначає експлуатаційно-технічні вимоги, порядок та процедури технічного контролю і доказу безпеки та проведення сертифікації таких систем. Проблема забезпечення функціональної безпечності мікропроцесорної пристроїв залізничної автоматики є комплексною і її вирішення можливо тільки при виконанні умов безпечності на всіх етапах життєвого циклу системи від розроблення до безпечної експлуатації. Автором проведено дослідження показників надійності МПЦ, запропоновано підвищення показників надійності шляхом резервування, розроблено критерії небезпечних відмов та сформульовано концепцію досягнення функційної безпечності МПЦ.
Однією з найскладніших проблем, які заважають широкому впровадженню мікроелектронних систем ЗАТ нового покоління, є відсутність чіткої стандартизованої нормативної бази, яка визначає експлуатаційно-технічні вимоги, порядок та процедури технічного контролю і доказу безпеки та проведення сертифікації таких систем. Проблема забезпечення функціональної безпечності мікропроцесорної пристроїв залізничної автоматики є комплексною і її вирішення можливо тільки при виконанні умов безпечності на всіх етапах життєвого циклу системи від розроблення до безпечної експлуатації. Автором проведено дослідження показників надійності МПЦ, запропоновано підвищення показників надійності шляхом резервування, розроблено критерії небезпечних відмов та сформульовано концепцію досягнення функційної безпечності МПЦ.
Посилання
Кустов, В.Ф. Основи теорії надійності та функціональної безпечності систем залізничної автоматики [Текст]: навчальний посібник для вузів / В. Ф. Кустов. – Харків: УкрДАЗТ, 2008. – 218 с.
Мойсеєнко, В.И. Основы системного похода к безопасности железнодорожного транспорта [Текст] / В.И. Мойсеєнко // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. – 2006. Вип. 7. – С. 5 – 14.
Бочков, К.А. Методы обеспечения безопасности в микропроцессорных системах железнодорожной автоматики и телемеханики [Текст]: учебное пособие для студентов транспортных специальностей высших учебных заведений / К.А.Бочков, С.Н. Харлап. – Гомель: БелГУТ, 2001. – 84 с.
Сапожников, В. В. Сертификация и доказательство безопасности систем железнодорожной автоматики [Текст] / В.В. Сапожников, Вл. В. Сапожников, В.И. Талалаев. – М.: Транспорт, 1997. – 288 с.
Основные принципы обеспечения безопасности и безотказности микропроцессорных систем железнодорожной автоматики и телемеханики [Текст] // Памятка ОСЖД Р-858 от 09.11.2006 г. – Варшава,2006.–24с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).