Моделі режимів діагностування тягового рухомого складу із заміною комплектуючих виробів
DOI:
https://doi.org/10.15802/ecsrt2013/51006Ключові слова:
система утримання, методи визначення міжремонтних періодів, математична модель планово-попереджувальних ремонтівАнотація
У статті запропоновано підхід до вибору раціональної системи утримання локомотивів, в основу якого покладено вибір міжремонтних періодів на основі мінімізації питомих витрат на одиницю напрацювання (або пробігу локомотивів). Оцінено вплив системи планово-попереджувальних ремонтів на витрати коштів і надійність, а також наведено методику моделювання технології ремонту локомотива.
Посилання
Вопросы математической теории надежности./ Е.Ю.Барзилович, Ю.К. Беляев, В.А.Каштанов и др. М.: Радио и связь, 1983. 524 с.
Барзилович Е.Ю. Модели технического обслуживания сложных систем. М.: Высшая школа, 1982. 231 с.
Барлоу Р., Прошан Ф. Статистическая теория надежности и испытания на безотказность /Пер. с англ. И.А.Ушакова. М.: Наука, 1985, 328 с.
Михеев В. А. Совершенствование системы контроля технического состояния дизельного подвижного состава. Диссертация на соискание ученой степени кандидата технических наук. Омск 2011. -183 с.
Носырев Д.Я., Тарасов Е.М., Левченко A.C., Мохонько В.П. Научные основы контроля и диагностирования тепловозных дизелей по параметрам рабочих процессов. Самара. : СамИИТ, 2001. - 174 с.
Черняков А.А., Алексеев А.А. Влияние метереологических условий на диагностические параметры транспортного дизеля // Проблемы теории и практики автомобильного транспорта. Вып 3. СПб. СЗТУ, 2010, С.30-51.
Грачев В.В., Валиев М.Ш. Оценка технического состояния тепловозного дизеля по данным бортовой микропроцессорной системы управления // Известия Петербургского университета путей сообщения, 2010. №1. - С.22-32.
Валиев М. Ш. Повышение эффективности работы тепловозов средствами бортовых систем диагностирования. Диссертация на соискание ученой степени кандидата технических наук. Санкт-Петербург, 2011. - 161 с.
Капіца М.І., Коренюк Р.О. Стратегії експлуатації, технічного обслуговування та ремонту локомотивів // Вісник Дніпропетровського національного уні-верситету залізничного транспорту імені академіка В.Лазаряна. – Вип.. 40. – Д.: Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту за-лізн. трансп. ім.. акад.. В. Лазаряна, 2012.- С.63-65.
Капіца М.І., Бобирь Д.В., Боднар Б.Є., Замула С.Ю. Організація раціональної системи утримування тепловозів серії ТГМ4. Збірник наукових праць ДЕТУТ. Серія «Транспортні системі і технології». Вип. 13. - К.: ДЕТУТ, 2008. – С. 29 – 37.
Босов А.А., Капица М.И., Савченко Л.Н., Кислый Д.Н. Алгоритм определения рациональной системы содержания технических объектов // Зб. наук. праць – Харків: УкрДАЗТ, 2008. – Вип. 99. – С. 65 - 72
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).