Моделі режимів діагностування тягового рухомого складу із заміною комплектуючих виробів

Автор(и)

  • M. I. Kapitsa Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine
  • V. V. Laguta Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15802/ecsrt2013/51006

Ключові слова:

система утримання, методи визначення міжремонтних періодів, математична модель планово-попереджувальних ремонтів

Анотація

У статті запропоновано підхід до вибору раціональної системи утримання локомотивів, в основу якого покладено вибір міжремонтних періодів на основі мінімізації питомих витрат на одиницю напрацювання (або пробігу локомотивів). Оцінено вплив системи планово-попереджувальних ремонтів на витрати коштів і надійність, а також наведено методику моделювання технології ремонту локомотива.

Біографії авторів

M. I. Kapitsa, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Капіца Михайло Іванович

Кафедра "Локомотиви", професор, д. т. н.

V. V. Laguta, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Лагута Василь Васильович

Кафедра "Автоматика, телемеханіка та зв'язок", доцент, к. т. н.

Посилання

Вопросы математической теории надежности./ Е.Ю.Барзилович, Ю.К. Беляев, В.А.Каштанов и др. М.: Радио и связь, 1983. 524 с.

Барзилович Е.Ю. Модели технического обслуживания сложных систем. М.: Высшая школа, 1982. 231 с.

Барлоу Р., Прошан Ф. Статистическая теория надежности и испытания на безотказность /Пер. с англ. И.А.Ушакова. М.: Наука, 1985, 328 с.

Михеев В. А. Совершенствование системы контроля технического состояния дизельного подвижного состава. Диссертация на соискание ученой степени кандидата технических наук. Омск 2011. -183 с.

Носырев Д.Я., Тарасов Е.М., Левченко A.C., Мохонько В.П. Научные основы контроля и диагностирования тепловозных дизелей по параметрам рабочих процессов. Самара. : СамИИТ, 2001. - 174 с.

Черняков А.А., Алексеев А.А. Влияние метереологических условий на диагностические параметры транспортного дизеля // Проблемы теории и практики автомобильного транспорта. Вып 3. СПб. СЗТУ, 2010, С.30-51.

Грачев В.В., Валиев М.Ш. Оценка технического состояния тепловозного дизеля по данным бортовой микропроцессорной системы управления // Известия Петербургского университета путей сообщения, 2010. №1. - С.22-32.

Валиев М. Ш. Повышение эффективности работы тепловозов средствами бортовых систем диагностирования. Диссертация на соискание ученой степени кандидата технических наук. Санкт-Петербург, 2011. - 161 с.

Капіца М.І., Коренюк Р.О. Стратегії експлуатації, технічного обслуговування та ремонту локомотивів // Вісник Дніпропетровського національного уні-верситету залізничного транспорту імені академіка В.Лазаряна. – Вип.. 40. – Д.: Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту за-лізн. трансп. ім.. акад.. В. Лазаряна, 2012.- С.63-65.

Капіца М.І., Бобирь Д.В., Боднар Б.Є., Замула С.Ю. Організація раціональної системи утримування тепловозів серії ТГМ4. Збірник наукових праць ДЕТУТ. Серія «Транспортні системі і технології». Вип. 13. - К.: ДЕТУТ, 2008. – С. 29 – 37.

Босов А.А., Капица М.И., Савченко Л.Н., Кислый Д.Н. Алгоритм определения рациональной системы содержания технических объектов // Зб. наук. праць – Харків: УкрДАЗТ, 2008. – Вип. 99. – С. 65 - 72

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-10-02

Як цитувати

Kapitsa, M. I., & Laguta, V. V. (2013). Моделі режимів діагностування тягового рухомого складу із заміною комплектуючих виробів. Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті, (5). https://doi.org/10.15802/ecsrt2013/51006

Номер

Розділ

БЕЗПЕКА НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ