Автоматизоване вимірювання параметрів рейкових кіл
DOI:
https://doi.org/10.15802/ecsrt2015/73855Ключові слова:
рейкове коло, параметри кодового струму, параметри рейкового кола, електрорушійна силаАнотація
В статті розглянуто метод вимірювання параметрів рейкових кіл: часових і амплітудних параметрів кодового струму, що протікає в рейкових лініях, вхідний опір рейкового кола, хвильовий опір, коефіцієнт поширення хвилі. Розроблено алгоритми визначення параметрів рейкового кола (РК).
Практичним результатом є розроблений апаратно-програмний пристрій, що дозволяє визначити за допомогою електрорушійної сили, індукованої в кожній з двох прийомних котушок локомотива, такі величини: величина (амплітуда) кодового струму по всій довжині рейкового кола, тривалість імпульсів і пауз для всіх кодових ділянок, тип кодового сигналу і тип кодового колійного трансмітера (КПТ), координати, довжина рейкового кола, справність ізолюючих стиків і електричних з'єднувачів. Також можуть бути визначені за результатами вимірювань ЕРС, наведені в кожній з прийомних котушок, спектральний склад завад (як гармонійних, так і імпульсних завад), що виникають в тягової мережі, і їх причини.
Алгоритм перевірки стану рейкового кола включає в себе визначення параметрів рейкового кола і здійснюється за кривою струму локомотивного сигналізації в залежності від координати , отриманого в результаті вимірів.
Незначна зміна струму АЛС по довжині РК в порівнянні з розрахунковим значенням вказує на занижене опір баласту.
Випробування за допомогою запропонованого вимірювального засобу були виконані на Придніпровській залізниці.
Посилання
Frank W. Bryan Railroad's traffic control systems. ABC’S Railroading. Trains [Electronic Resource]/ Frank W. Bryan // The magazine of railroading. May 1, 2006. – URL: http://trn.trains.com/.
Ishiai, M. Train safety control system [Text] / M. Ishiai // Japanese National Railways, Kunitachi, Box.9, Tokyo, Japan, Vol. 1, No. 4, Quart Rpt, Dec. 1960, pp. 40-45.
Francis Raynar Wilson Railway-Signalling: Automatic; an Introductory Treatment of the Purposes, Equipment, and Methods of Automatic Signalling and Track-circuits for Steam [Text] / Francis Raynar Wilson // HardPress, 2012, pp. 154.
Kotlyarenko, N. F. and other Way’s block and autoregulation [Text] / N. F. Kotlyarenko. – Moscow, Russia: Transport, 1983.
Arkatov, V. S. Track circuits of main railway. Directory [Text] / V. S. Arkatov. – Moscow, Russia: Transport, 1982.
Serdyuk, T. Research of electromagnetic influence of traction current and its harmonics on the track circuits [Text] / T. Serdyuk, V. Gavrilyuk // in 17th Int. Wroclaw Symp and Technical Exhibition on Electromagnetic Compatibility. Wroclaw, Poland, pp. 260-263, June 2004.
Serdyuk, T. N. Automated system for con-trol of code current parameters in tracks [Text] / T. N. Serdyuk, V. I. Gavrilyuk // Bulletin of Dniepropetrovsk National Uni-versity of Railway Transport named after Akad. V. Lazaryan, No. 3, p. 15-20, 2004.
Bessonov, L. A. Theory of Electrical Engineering [Text] / L. A. Bessonov. – Moscow, Russia: High School, 1962. – 792 pp.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).