Автоматизоване вимірювання параметрів рейкових кіл

Автор(и)

  • T. M. Serdiuk Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15802/ecsrt2015/73855

Ключові слова:

рейкове коло, параметри кодового струму, параметри рейкового кола, електрорушійна сила

Анотація

В статті розглянуто метод вимірювання параметрів рейкових кіл: часових і амплітудних параметрів кодового струму, що протікає в рейкових лініях, вхідний опір рейкового кола, хвильовий опір, коефіцієнт поширення хвилі. Розроблено алгоритми визначення параметрів рейкового кола (РК).

Практичним результатом є розроблений апаратно-програмний пристрій, що дозволяє визначити за допомогою електрорушійної сили, індукованої в кожній з двох прийомних котушок локомотива, такі величини: величина (амплітуда) кодового струму по всій довжині рейкового кола, тривалість імпульсів і пауз для всіх кодових ділянок, тип кодового сигналу і тип кодового колійного трансмітера (КПТ), координати, довжина рейкового кола, справність ізолюючих стиків і електричних з'єднувачів. Також можуть бути визначені за результатами вимірювань ЕРС, наведені в кожній з прийомних котушок, спектральний склад завад (як гармонійних, так і імпульсних завад), що виникають в тягової мережі, і їх причини.

Алгоритм перевірки стану рейкового кола включає в себе визначення параметрів рейкового кола і здійснюється за кривою струму локомотивного сигналізації в залежності від координати , отриманого в результаті вимірів.

Незначна зміна струму АЛС по довжині РК  в порівнянні з розрахунковим значенням вказує на занижене опір баласту.

Випробування за допомогою запропонованого вимірювального засобу були виконані на Придніпровській залізниці.

Біографія автора

T. M. Serdiuk, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Сердюк Тетяна Миколаївна

Кафедра "Автоматика, телемеханіка та зв'язок", доцент, к. т. н.

Посилання

Frank W. Bryan Railroad's traffic control systems. ABC’S Railroading. Trains [Electronic Resource]/ Frank W. Bryan // The magazine of railroading. May 1, 2006. – URL: http://trn.trains.com/.

Ishiai, M. Train safety control system [Text] / M. Ishiai // Japanese National Railways, Kunitachi, Box.9, Tokyo, Japan, Vol. 1, No. 4, Quart Rpt, Dec. 1960, pp. 40-45.

Francis Raynar Wilson Railway-Signalling: Automatic; an Introductory Treatment of the Purposes, Equipment, and Methods of Automatic Signalling and Track-circuits for Steam [Text] / Francis Raynar Wilson // HardPress, 2012, pp. 154.

Kotlyarenko, N. F. and other Way’s block and autoregulation [Text] / N. F. Kotlyarenko. – Moscow, Russia: Transport, 1983.

Arkatov, V. S. Track circuits of main railway. Directory [Text] / V. S. Arkatov. – Moscow, Russia: Transport, 1982.

Serdyuk, T. Research of electromagnetic influence of traction current and its harmonics on the track circuits [Text] / T. Serdyuk, V. Gavrilyuk // in 17th Int. Wroclaw Symp and Technical Exhibition on Electromagnetic Compatibility. Wroclaw, Poland, pp. 260-263, June 2004.

Serdyuk, T. N. Automated system for con-trol of code current parameters in tracks [Text] / T. N. Serdyuk, V. I. Gavrilyuk // Bulletin of Dniepropetrovsk National Uni-versity of Railway Transport named after Akad. V. Lazaryan, No. 3, p. 15-20, 2004.

Bessonov, L. A. Theory of Electrical Engineering [Text] / L. A. Bessonov. – Moscow, Russia: High School, 1962. – 792 pp.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-17

Як цитувати

Serdiuk, T. M. (2016). Автоматизоване вимірювання параметрів рейкових кіл. Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті, (10). https://doi.org/10.15802/ecsrt2015/73855

Номер

Розділ

БЕЗПЕКА НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ