Пускові режими автономного електропоїзда з бортовим накопичувачем енергії

Автор(и)

  • A. M. Afanasov Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine
  • S. V. Arpul Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine
  • R. N. Demchuk Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15802/ecsrt2016/90772

Ключові слова:

автономний електропоїзд, електропривод, іоністор, щільність енергії, імпульсне регулювання напруги

Анотація

Розглянуті питання використання на неелектрифікованих ділянках залізниць України автономних електропоїздів. Обґрунтовано необхідність застосування на таких електропоїздах, разом з електрохімічними джерелами, іоністорів. Запропоновано використовувати іоністор у якості допоміжного накопичувача, який живить електропривод при пуску електропоїзда та споживає енергію в режимі електричного гальмування. Приведено результати розрахунку залежності напруги на іоністорі від часу розгону електропоїзда, розглянуті питання вибору раціонального співвідношення номінальних напруг на іоністорі та електроприводі. Запропонована принципова електрична схема перетворювача, забезпечуючого частотне регулювання напруги з коефіцієнтами передачі як менше, так і більше одиниці. Наведений аналіз режимів пуску автономного електропоїзда при живленні тягового електропривода від іоністора, виконаний оцінювальний розрахунок його маси. Результати розрахунку показують, що застосування іоністорів для живлення тягового електропривода автономного електропоїзда в режимі пуску збільшує навантаження на вісь рухомого складу в припустимих межах.

Біографії авторів

A. M. Afanasov, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Афанасов Андрій Михайлович,

Кафедра "Електрорухомий склад залізниць", д. т. н., професор

S. V. Arpul, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Арпуль Сергій вікторович, 

Кафедра "Електрорухомий склад залізниць", к.т.н., доцент

R. N. Demchuk, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Демчук Руслан Миколайович, інженер

Посилання

Скундин, А. М. Литий-ионные аккумуляторы нового поколения // XIX Менделеевский съезд по общей и прикладной химии. – Волгоград. 2011. Изд. ВГТУ. Тезисы докладов. Т. 4. – С. 45.

Справочник по электроподвижному составу, тепловозам и дизель-поездам [Текст] / под ред. А. И.Тищенко. Т. 1. – М.: Транспорт, 1976. – 432 с.

Розенфельд, В. Е. Теория электрической тяги [Текст] / В. Е. Розенфельд, И. П. Исаев, Н. Н. Сидоров. – М.: Транспорт, 1983. – 328 с.

Ragone, D. Review of Battery Systems for Electrically Powered Vehicles, SAE Technical Paper 680453, 1968, doi: 10.4271/680453.

Правила тяговых расчетов для поездной работы [Текст]. – М.: Транспорт, 1985. – 287 с.

Бурков, А. Т. Электронная техника и преобразователи [Текст]: учеб. для ву-зов ж.-д. трансп. / А. Т. Бурков. – M.: Транспорт, 1999. – 464 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-01

Як цитувати

Afanasov, A. M., Arpul, S. V., & Demchuk, R. N. (2016). Пускові режими автономного електропоїзда з бортовим накопичувачем енергії. Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті, (11). https://doi.org/10.15802/ecsrt2016/90772

Номер

Розділ

ЕЛЕКТРОМАГНІТНА СУМІСНІСТЬ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ