Перспективи цивільної авіації України в умовах лібералізації ринку авіаційних перевезень
DOI:
https://doi.org/10.15802/ecsrt2012/50611Ключові слова:
політика «відкритого неба», low-cost перевезення, злиття, конкурентоспроможність авіаційних підприємствАнотація
Постановка проблеми – політична інтеграція внутрішніх і міжнародних ринків авіаційних перевезень. Міжнародний повітряний транспорт відіграє велику роль у розвитку політичних та економічних міжнародних відносин. Але не меншу роль він відіграє у внутрішньому зростанні країни, як показник стабільності, добробуту, зайнятості населення, імпульс для розвитку науково-промислового потенціалу країни, зокрема авіаційної промисловості. Саме тому регулювання ринку авіаційних перевезень на сьогоднішній день є однією з найбільш перспективних і керівних складових діяльності авіаційної галузі України.
Актуальність роботи полягає, з одного боку, у визнанні стратегічної важливості стабільного розвитку авіації в зовнішній і внутрішній політиці України, а з іншого боку, в нестачі стартового потенціалу для успішної конкуренції з європейськими учасниками ринку.
Проведений аналіз політики лібералізації авіаційних перевезень в рамках динаміки впровадження договору «відкрите небо» відображає складові забезпечення конкурентой спроможності українських авіаційних перевезень за умови входження до договір «Відкрите небо».
Посилання
Афанасьев, В. Г. Коммерческая эксплуатация воздушных международных линий [Текст] / В. Г. Афанасьев – М.: Транспорт, 1987. – 255 с.
Бадрак, В. Україна береться за авіацію [Текст] / В. Бадрак // Дзеркало тижня. – №16 (340), 2001. – 14 с.
Доб’я, О. Український авіаринок: перспективний, але вразливий [Текст] / Доб’я О., Поюн В. // Дзеркало тижня. – №7 (535), 2005. – 14 с.
Заходи щодо виконання у 2005 році Плану дій Україна – ЄС [Електроний ресурс] : Розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.04.2005 р. № 117-р. – Режим доступа: http://zakon.nau.ua
Звіт із сучасного стану євроатлантичної інтеграції [Текст]: Реліз Міністерства транспорту та зв’язку України. – К., 2006. – 24 с
Звіт «Результати співпраці між Україною та ЄС». Дослідження Фундації соціально-правового захисту населення [Текст]. – К.: «Сяйво», 2006. – 200 с.
Кирилов, В. Кому будет принадлежать «открытое небо»? [Електроний ресурс] / В. Кирилов – Лента.Ру. – 2005. – № 37. – Режим доступа: http://lenta.ru/articles/2005/03/28/aviamarket/.
Кокшаров, О. О. Гра на виліт [Текст] / О. О. Кокшаров // Експерт. – 2005. – № 15. – 15 с.
Концепція розвитку транспортно-дорожнього комплексу України на середньостроковий період та до 2020 ро-ку. [Текст]: затв. рішенням Колегії Мінтрансу від 23.10.2001 р.
Концепція розвитку цивільної авіації України. [Електроний ресурс]: Поста-нова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1996 р. N 1587. – Режим доступа: http://www.avia.gov.ua/
Повітряний кодекс України [Текст]. – К.: 1993. – 36 с.
Про серйозні недоліки в роботі та невідкладені заходи щодо поліпшення діяльності цивільної авіації [Електроний ресурс] : Постанова Кабінету Міністрів України від 28.12.96 р. № 1587. –
Режим доступа: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1587-96- %D0%BF.
Поюн, В. Українська авіація – гра в пазли. [Текст] / В. Поюн // Дзеркало тиж-ня. – № 25 (553), 2009. – 5 с.
Співробітництво України та ЄС у 2010 році у галузі транспорту та зв'язку [Текст] : Реліз Міністерства транспорту та зв’язку України. – К: – 2010. – 35 с.
Степанова, В. П. Зліт переможців. [Текст] / В. П. Степанова // Профіль України. – № 52(67), 2004. – 26 с.
Синицына, Е. Украина прекрывает «Открытое небо» [Электронный ресурс] / Е. Синицына, А. Леденев, Б. Кисиль // Режим доступа: http://www.kommersant.ua.
Украина выходит в «Открытое небо» [Электронный ресурс]: MI-Gnews.com.ua от 08.06.2010 г. – Режим доступа: http://www.MIGnews.com.ua
IATA International Scheduled Services: Financial & Operating Performance Summary for 1996- 2004 [Text]. – Brussel, mar. 2005. – 17 p.
ACTION plan for 2004-2009 [Text] / Assosiation of European Airlines. – Brus-sel, feb. 2005.
Burnewicz, J. Sprzeczność w procesie dostosowania polskiego transportu do Unii Europejskiej [Text]/ J. Burnewicz // referat na IX Międzynarodową Konferencję„ Dostosowanie Polskiego Transportu Do Unii Europejskiej”. – UG, Sopot, maj 2002.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).